tiistaina, syyskuuta 27

Sotkua


Kuva yökävelyltä Tiinan kanssa. Parhaita asioita näissä päivissä ovat uni, hyvät ideat ja omaan intuitioon luottaminen. Tavallaan ne ovat yhtä ja samaa. Sekavuus minun päässäni on liikaa yrittämistä, keskittymiskykyä ja monen asian samanaikaisesti mielessä olemista. Minä en tarvitse näin montaa ajatusta. Ne ovat sitä varten, että viipyvät kanssani hetken, sitten jatkavat matkaansa. En ole mikään varasto. Eikä kotini ole varasto. Korkein tavoitteeni tällä hetkellä on saada kaikki järjestykseen: minun päässäni ja askareissani. Olen huomannut, että olen aina enemmän yksin ajatusteni kuin konkreettisen sotkun kanssa. Olen sokea sotkulle. Huomaan ehkä kuukauden päästä jos on kertynyt pölyä enkä välttämättä silloinkaan haaskaa aikaani siivoamiseen vaan mieluummin vaikka kirjoitan päiväkirjaa. Mutta sen jälkeen kun näen taas ympärilleni, haluaisin saada myös ympäröivän tilan kuntoon. Tuntuu, että olen tavallaan puolessa välissä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti